wtorek, 14 października 2014

Wstęp :)

I w końcu! Po przerwie... wróciłam z nowym opowiadaniem! :)
Opowiadanie będzie zawierać przekleństwa (nawet dużo, heh :D) i sceny erotyczne również (chyba... jeszcze tego nie przemyślałam...)
Opowiadanie raczej nie będzie zawierać jakiś głębszych przesłań ani nie będzie zmuszać do refleksji, jest ono bardziej do celów rozrywkowych, a czasem może wywoła nawet uśmiech (mam nadzieję) :)
Także... na razie odsyłam Was do zakładki 'Bohaterowie' i 'Zwiastun'.
Nie wiem na razie, kiedy pojawią się nowe posty, muszę raczej tu wszystko uporządkować... Szablon i tak dalej...
Zabraniam kopiowania mojej twórczości! Jest taka ustawa o prawach autorskich, a chyba nie chcecie zadrzeć z prawem, czyż nie? Uszanujcie moją pracę!
Do napisania,
pozdrawiam,
Meredith :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak miło! :)
      Myślałam, że tygodniami będę tu ściągała kogokolwiek,a tu proszę! ;>

      Usuń
  2. Cześć! Ciekawie zareklamowałaś swój blog na moim blogu XD Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :>
    Lecę oglądać zwiastun :)
    Buziaczki ;***

    VeroVero<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... To dobrze, że zaciekawił cię opis! Nie wyobrażasz sobie, jak wielką radość mi sprawiłaś tym zdaniem :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ok.
    To ja Mechi.
    Lecę do Zwiastunu....
    Będzie ciekawie.... Ho ho ho...




    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń